Ekskluzivno na Oculusu
Oculus se pobrinuo da privuče prve VR korisnike zanimljivim ekskluzivama, pogotovo na području filmova, zbog kojih su osnovali vlastiti filmski VR studio - Story Studio.
Henry
Henry vas stavlja u kućicu istoimenog usamljenog ježa kojemu je velika rođendanska želja steći nekog prijatelja. Njegovi nespretni pokušaji u tom naumu su vrlo dobro preneseni u 3D prostor - objekti vam se nekad doslovno unose u facu. Najbolja stvar oko ovog iskustva je što “glavnu” priču možete sasvim ignorirati. Umjesto da pratite Henryja, možete se zabavljati gledajući malu bubamaru na suprotnoj strani kuće. Imate potpunu slobodu u doživljavanju priče te ju iz više kutova možete pogledati nekoliko puta i uvijek će vam pružiti novo iskustvo. Henry je ogledni primjer kako bi VR film/crtić trebao izgledati te, nadamo se, evolucija ovog medija.
Lost
Još jedan fantastičan uradak Story Studija, Lost je misterija/ZF/horor/triler koja će vas brzo premjestiti iz sjedećeg u čučeći položaj. Ukratko, bačeni ste u mračnu šumu, bez igdje ikoga na vidiku, gdje jedine znakove života predstavljaju sablasni i čudni zvukovi. Zvučni efekti su odrađeni na razini te doprinose osjećaju nemoći i osamljenosti.
Farlands
Farlands je svemirska simulacija istraživanja i pripitomljavanja raznih oblika života na drugim planetima. Vizualnim stilom podsjeća na Spore, a igrivošću na Pokemone. Slikaj Pokemo..., ovaj čudovište, nahrani ga pravim voćem, vrati se na brod, itd. Bilo nam se pomalo teško ufurati u nju tijekom kratkog vremena, no pretpostavljamo da bi nam bolje legla nakon cjelodnevnog upoznavanja sa svim mogućnostima.
Lucky’s Tale
Lucky’s Tale je, kratko i jasno, Super Mario u VR-u. Za razliku od većine VR naslova, Lucky’s Tale vam ne pruža pogled iz prvog, već iz trećeg lica, s izometrijskim pogledom. To efektivno stvara dojam da ste u lutkarskoj predstavi, a lutkom (lisicom Lucky), umjesto konaca, upravljate Xbox One kontrolerom. Lucky’s Tale izgleda dobro i ispolirano, no djelomično fiksirana kamera zna stvarati probleme i glavobolje. Ili bi se micala prebrzo ili presporo u odnosu na naše skakutanje po platformama. Ili bi nam se odveć udaljila ili približila. Problemi s kamerom se ne događaju svake sekunde, par minuta bi nam trebalo da nabasamo na novi glitch, što i nije puno za tipični 3D platformer. No ono što se može tolerirati na 2D ekranu, nije nužno prihvatljivo u VR prostoru. Svaki put kad se kamera trznula u smjeru u kojem nismo očekivali (a to je sasvim minoran problem kad igrate ovakvu igru na 2D ekranu), malo smo izgubili osjećaj ravnoteže i već nakon pola sata igre morali smo skinuti headset radi mučnine. Šteta, igra je prelijepa.