04 - Košulja
Košulja je izrađena gotovo potpuno isto kao hlače i tenisice. Razlike su u tome što je ona pozirana prije no što se krenulo u završnu re-topologiju i projekcije u xNormalu, i u tome što su teksture nastale na ponešto drugačiji način. Razlog poziranju prije topologije je bio taj što košulja u određenoj pozi ima potpuno drugačije nabore no ona koja nije pozirana, odnosno kod raširenih ruku.
Slika 9
*Likovi za animaciju (igre, filmovi) se obično rade u T-pozi, raširenih ruku, jer im je tako jednostavnije napraviti „rig“ koji će ih pokretati.
Rukavi košulje su pozirani uz pomoć osnovnog modela ruku koji je prethodno i sam poziran kombinacijom maskiranja i Transpose line (move, scale, rotate) (slika 10).
Slika 10
Tada su raznim kistovima modelirani nabori, te je uslijedila retopologija i stvaranje mapa u xNormalu (vidi hlače). Za „tileable“ teksturu uzoraka košulje su u Photoshopu iscrtane vodoravne i okomite linije ponavljajućeg segmenta u odgovarajućim bojama, te je offsetom napravljen test jesu li tileable (seamless), podesivši parametre Filter>Other>Offset: +350 horizontalno i –350 vertikalno (slika 11).
Slika 11
Potom je, također u Photoshopu, preko iz Zbrusha exportane uv mape u flat bojama koja služi kao vodilja, u rezoluciji 2048 x 2048 poslagan uzorak dok nije prekrio sve dijelove košulje. Preko je u posebni layer postavljena diffuse mapa šavova iz xNormala (vidi opet hlače), podešena joj je boja te su na kraju su svi layeri mergeani. A gumbi su nastali isto kao kod hlača i zakovice (prsteni) tenisica.