Kada malo bolje pogledate, gotovo su im sve kartice takve: ili su referentnog dizajna, ili imaju WindForce hladnjak. Taj trend nije zaobišao ni novi R9 285 GPU. Na test smo dobili OC verziju iste kartice s - da, pogodile ste - WindForce hladnjakom koji klasično na dobar način hladi karticu. Doduše, ovaj put je bio nešto glasniji od uobičajenoga. Radni taktovi podignuti su to maksimalnih 972 MHz-a, što je više nego kod Sapphireova modela, ali i razumljivo s obzirom na puno kompaktnije hlađenje.
Obje kartice ispunile su naša očekivanja po pitanju dobivenih performansi i igrivosti na visokim detaljima u 1200p rezoluciji, te svakako ima još “lufta” u dobivenim FPS-ovima, da se igranje može ugodno nastaviti i u 1440p rezoluciji u sklopu najnovijih naslova. U svakom slučaju, AMD je agresivnom cijenom, danim i ispunjenim obećanjem igrivosti u 1440p rezoluciji s R9 285 bacio rukavicu nVidijinoj GTX 760 – i to kako!
Nadogradnja postojećeg: AMD je poslušao svoje korisnike i omogućio im mnogo novih opcija u sklopu Game Evolved softvera, između ostaloga i screen recording
Evolucija GameEvolveda
Ponukan konkurencijom, odnosno nVidijom i njezinim ShadowPlay featureom u sklopu GeForce Experience konzole, AMD je unutar svojeg Gaming Evolved softvera odnedavno ubacio i podršku za on-screen snimanje izravnim broadcastanjem na Twitch, sve to ukomponiravši s elementima kvazidruštvene mrežne. Samo nam to još treba, još jedna društvena mreža! Jej! OK, na stranu taj element, baš kao i GeForce Experience, AMD vam pruža mogućnost automatske optimizacije igara shodno vašem hardveru. Iako možete osvojiti raznorazne igre, nagrade i popuste skupljanjem bodova, nekako nam se sviđaju raznorazni reklamni banneri koji se nalaze u sklopu programa.
Game DVR rabi AMD-ovu hardversku H.264 videoakceleraciju (VCE – Video Codec Engine) kako bi omogućio snimanje i broadcastanje bez nepotrebnog overheada i opterećivanja ostatka računala. Postavke snimanja stvarno su opširne, postoji čak i poseban buffer s pomoću kojega možete unatrag snimiti nekoliko minuta gameplaya ako ste propustili manualno snimiti nešto zanimljivo. Jedinu zamjerku imamo na nemogućnost snimanja 16:10 formata. Iako generalno nije potrebno da AMD i nVidija imaju potpuno iste dodatne mogućnosti koje okružuju i upotpunjuju modele njihovih grafičkih kartica, moramo priznati da nas je nVidija razmazila svojim ShadowPlayom, tako da smo žarko priželjkivali da nas takvo što dočeka i u AMD-u, a sada konačno i jest.