Gaming u prvom planu
Tome je bila prilagođena i testna metodologija pa smo se morali žrtvovati i isprobati zahtjevne naslove na svim računalima.
Fokus ovih konfiguracija je gaming; stoga je i fokus našeg testiranja također bio baziran na gamingu. No, unatoč tome, koristili smo i standardne benchmark alate koje i inače koristimo kada testiramo hardver, bilo da se radi o desktop računalima ili o laptopima. Tako smo na testu imali standardnu lepezu softvera: 3D Mark Firestrike, Performance test 8, Cinebench R15, Aida 64 te Heaven benchmark. Sve benchmarkove smo pak izvodili u 4K rezoluciji, budući da tvrdimo da se tržište sve više okreće prema 4K gamingu, a 1080p gaming, pa čak i 1440p gaming pri 60 Hz postaju dostupni u sve nižem spektru ponude.
GTA V: Uz igranje prve misije koja nudi dobar balans opterećenja, koristili smo i ugrađeni benchmark unutar igre
Možemo reći da gotovo sve novije kartice koje nalazimo na tržištu, makar se radilo o kartici u donjem domu ponude, mogu bez problema pokrenuti noviju igru u 1080p, s razumnom razinom detalja, s FPS brojkama sjevernije od 60.
Novina u testu je pak Futuremarkov VR mark koji je svjetlo dana ugledao tek nedavno. Time konačno imamo benchmark alat za testiranje VR sposobnosti pojedine konfiguracije, a u ovom slučaju, koristili smo besplatnu verziju s uključenim Orange Roomom. Tijekom testiranja, VR Mark bilježi fps brojke u simuliranom VR okruženju, u kojem se i „igrač“ virtualno kreće, simulirajući gledanje i kretanje unutar VR prostora. Bitno je pak zadovoljiti minimum fps brojki, 81 fps za Oculus Rift, te 109 fps kao targetirana, tj. optimalna brojka.
PROJECT CARS: Intenzivnom grafikom i računanjem fizika za 20 vozila na stazi, osjetno smo opteretili konfiguracije
Igranje smo pak testirali s tri igre, iz tri različita spektra. Sve tri smo igre testirali također u 4K rezoluciji, s relativno visokim detaljima i isključenim Vsyncom. Fps brojke u igrama smo pak mjerili frapsom, a u slučaju GTAV, koristili smo i igranje prve misije unutar igre, kao i ugrađeni benchmark, iz kojih smo pak povlačili srednje vrijednosti za što pouzdaniji rezultat.
Testirali smo i pomoću CS:GO-a, jedne od najpopularniji e-sports igara, čiji su zahtjevi pak nešto niži. Odlučili smo se za CS:GO ne samo zbog njene popularnost, već i zbog toga jer imam širok spektar hardvera pa nas je i zanimalo da li sve konfiguracije u testu mogu pogurati jednu e-sports igru u 4K na zadovoljavajućim fps-ima.
3D MARK FIRESTRIKE: Iako je benchmark već dulje dostupan, 4K rezolucija natjera konfiguracije do maksimuma
Treća testirana igra je bila Project cars koja pak osjetno opterećuje i GPU i CPU. Tesirali smo ponovno koristeći fraps mjerenja, vozeći jednu utrku na Hockenheim ringu, s 19 protivnika na 5 krugova. Detalji su bili postavljeni na high, s isključenim Vsyncom na svim konfiguracijama, kako bismo dobili što usporedivije rezultate.