Kad smo prvi put pogledali Roccat Kulo, odmah nam je bilo jasno da se radi o dijelu gaming periferije. Dizajn je veoma agresivan i djeluje robusno, tipično za većinu hardvera fokusiranog na gaming. Veličina slušalica je promjenjiva, uobičajenim putem, produživanjem „rajfa“.
Slušalice standardno dolaze sa spužvastim jastučićima, no oni nakon nekog vremena postaju neizdrživo topli. Roccat Kulo su veoma čvrstog obruča, pa nas pomalo i pritišću, no sve je to u cilju što bolje izolacije okolne buke. Na dulje gaming seanse ipak nismo bili spremni, budući da su nas ušni režnjevi već počeli lagano boljeti nakon 2 sata gaminga. No, nakon 10 minuta odmora, bili smo spremni na novu rundu.
Zvučnici unutar slušalica su veličine 40 mm, a magnet unutar njih je neodimijski. Impedancija je veoma dobrih 2,2 KΩ s frekvencijskim rasponom 70~20.000 Hz, pa su slušalice zbog toga bez ikakvog šuma. Na veoma dugom (2,5 m) kabelu se nalazi i slider za reguliranje glasnoće, no on je tvrd i neprecizan, pa smo češće glasnoću regulirali softverskim putem. Samu kvalitetu zvuka smo testirali u dvije igre, Counter Strike: Global Offensive i Project CARS. Iako CS:GO ne nudi potpunu podršku za 7.1 zvuk, testirali smo Roccat Kulo s virtualnim 5.1 zvukom. Napredak spram standardnih stereo slušalica je bio očit, pa smo bili mnogo svjesniji prostornih zbivanja na bojišnici. Lakše smo mogli procijeniti nalazi li se protivnik ispred ili iza nas, pa čak i je li više lijevo ili desno.
Što se tiče glazbe, audiofili bi trebali potražiti neki drugi model. Za slušanje glazbe koja ima izraženije basove, kvaliteta zvuka je dobra, no za drugu glazbu gdje su vokali u prvom planu, bas ponekad nadjača glas do te mjere da teško raspoznajemo o čemu se pjeva. Mikrofon je montiran na lijevu stranu slušalica, gdje se također nalazi i kabel. Moguće je regulirati nagib mikrofona, ali ga nije moguće prisloniti više uz lice. Time se pomalo gubi na kvaliteti glasa, budući da u mikrofon lakše prodire zvuk iz okoline. U uspravnoj poziciji, mikrofon je stišan hardverski, stoga možete biti sigurni da se ništa što ne biste htjeli da drugi čuju prenosi u igru.