BlasterZone predstavlja Creativovu tehnologiju gledanja replaya igre, koja omogućava gledatelju potpunu slobodu da pogleda istu snimku igre na bilo kojem uređaju, s bilo kojom rezolucijom. Službeno priopćenje navodi i kako je moguće prikazivanje na bilo kojem ekranu, od mobilnih telefona, 4K ekrana pa sve do VR headseta.
Ovo je postignuto zahvaljujući tehnolgiji snimanja 3D čvorova, koja hvata sve u pravom vremenu, u što je uključen i audio, u 3D svijetu. Korisnik tako može npr. za vrijeme playbacka zaustaviti video, premotati ga untrag, premještati kut kamere kako bi vidio iz drugačije perspektive, zumirati bilo gdje na ekranu u punoj rezoluciji itd.
Kompanija je objavila kako preko besplatne BlasterZone Player aplikacije na Play Storeu korisnici mogu i sami iskušati ove opcije na igrama kao što su Clash of Clans i Minecraft PE. Mogućnost gledanja svih postojećih snimaka u VR načinu izaći će kao ažuriranje u siječnju na CES-u 2016.
Što se tiče desktop korisnika, oni mogu vidjeti BlasterZone direktno na službenoj web stranici koristeći Chrome browser, a na stranici se nalaze i detalji kako snimiti i izdati vlastiti BlasterZone sadržaj.
Također, kompanija je objavila kako će predstaviti BlasterX VR uređaj na CES 2016. Radi se o 3D VR headsetu koji podržava najpopularnije pametne telefone. Kompatibilan je i s Google Cardboard aplikacijama. Zajedno s kontrolerom bit će dostupan u prvom kvartalu sljedeće godine, po cijeni od 50 američkih dolara (oko 351 kn) preko njihove online trgovine.