- Vidi Project X #88: Tipkovnica na VIDI-X mikroračunalu
- Protokol PS/2
- Komunikacija od tipkovnice prema računalu
- Komunikacija od računala prema tipkovnici
- PS/2 tipkovnica
- USB tipkovnica
- Shema spajanja PS/2 konektora uz pomoć otpornika
- Shema spajanja PS/2 konektora uz pomoć Logic level converter
- Igra Tetris
- Alternativni library PS/2 tipkovnice
- Što ste naučili iz ovog How To članka?
Komunikacija od računala prema tipkovnici
Budući da računalo uvijek generira clock signal, ono mora staviti clock i data linije u poziciju zahtjeva za slanje postavljanjem clock linije na low u trajanju od 100 milisekundi, a zatim postavljanjem data linije na low i clock linije na high. Kada tipkovnica otkrije ovo stanje, počet će generirati impulse na clock liniji (na slici označeno slovom a). Clock će se nalaziti u bitovima podataka okvira (na slici označeno slovom b). Računalo mijenja podatke kada je clock postavljen na low, a tipkovnica uzorkuje data liniju kada je clock na high. To je suprotno od onoga što se događa tijekom komunikacije od tipkovnice prema računalu.
Tipkovnica postavlja data liniju na low za potvrdu podataka, a zatim generira posljednji clock impuls. No zašto uopće postoji potreba za komunikacijom od računala prema tipkovnici? Osim potvrde primitka podataka, ta komunikacija služi i za paljenje LED lampica za Num Lock, Caps lock ili Scroll lock oznake. Neke tipkovnice imaju i druge LEDice ili čak i malene ekrane s kojima se tako komunicira.