Frameovi i celzijusi
Gaming laptope odlučili smo testirati kroz niz testova da bismo procijenili performanse u igrama, performanse pri svakodnevnom korištenju, akustičke i termalne performanse.
Testiranje performansi pri svakodnevnom korištenju odradili smo kroz sintetički test alatom Asus Realbench mjerenjem vremena potrebnog za bootanje i pokretanje raznih programa koje koristimo svakodnevno. Testiranje performansi u igrama započeli smo sintetičkim testovima 3DMark Time Spy i Unigineovim alatima Heaven, Valley i Superposition kako bismo se uvjerili u performanse procesora i grafičke kartice. Nakon sintetičkog testiranja odradili smo testiranje pri stvarnom korištenju, odnosno igranjem igara.
Odabrali smo popularne naslove raznih žanrova i grafičkih intenziteta kako bismo lakše odredili mogućnosti svakog laptopa. Za početak smo odabrali jednu od trenutno najpopularnijih igara, Fortnite Battle Royale. Zatim smo igrali Overwatch, Battlefield 1 Multiplayer Conquest, Middle Earth: Shadow of War, Need for Speed: Payback i za kraj smo odabrali Deus Ex: Mankind Divided da bismo i najjači laptop natjerali na znojenje. Sve igre testirali smo na najvišim grafičkim postavkama kako bismo se uvjerili koji od laptopa je sposoban pokretati koju vrstu naslova bez potrebe za spuštanjem postavki kvalitete grafike te kako se svaki nosi s određenim engineom.
Mjerenje termalnih performansi obavili smo kroz stress test u alatima Prime95 i GPUtest da bismo i procesor i grafičku karticu opteretili do maksimuma. Temperature komponenti mjerili smo softverom MSI Afterburner, no osim softverskog mjerenja termalne performanse, mjerili smo i infracrvenim termometrom na ključnim dijelovima kućišta s kojima imate najčešći kontakt tijekom korištenja. Akustičke performanse odredili smo uspoređivanjem glasnoće svih laptopa tijekom stress testa.
Zaslone smo također ocjenjivali na temelju usporedbi te najboljem dali najvišu ocjenu i potom smanjivali ocjene na temelju nedostataka u odnosu na najbolji zaslon. Tipkovnicu smo testirali tijekom igranja i pisanja kako bismo vidjeli koliko su taktilnost i hod dobro prilagođeni za zadatke igranja i pisanja. Za kraj smo testirali kvalitetu izrade laganim pritiskanjem panela kako bismo se uvjerili da su svi paneli dobro spojeni te da nema nepoželjnoga škripanja pri pritisku.