Nakon što je predstavila SMP (Simultaneous Multi-projection), Nvidia je svoju novu tehnologiju za renderiranje omogućila za korištenje u svim grafičkim karticama Pascal serije koje su posebno dizajnirane za pružanje snage potrebne VR igrama.
U svojem novom priopćenju Nvidia navodi da će SMP tehnologija uskoro biti dostupna u softveru za izradu igara u Unity i Unreal Engineu, što bi developerima VR igara trebalo pružiti znatna unaprjeđenja u izvođenju VR grafike u odnosu na prijašnje GPU-e, navodi Vidi.hr.
SMP je hardverski blok zadužen za generiranje višestrukih projekcija iz iste ishodišne točke sa samo jednim geometrijskim prijelazom. Renderiranje višestrukih projekcija na takav način prije je zahtijevalo prijelaz za svaku projekciju, no zahvaljujući SMP-u na karticama s Pascal arhitekturom omogućuje se tako renderiranje do 16 projekcija s jednim, te do 32 projekcije u slučaju renderiranja iz dvije točke gledišta za VR.
Tehnologija se može koristiti specijalno za VR kako bi se postiglo ono što Nvidia naziva "Lens Matched Shading", čiji cilj je da se izbjegne renderiranje piksela koji bivaju odbačeni u finalnom gledištu poslanom na zaslon VR headseta nakon procesa distorzije. Ova tehnologija za sada je bila viđena u nekoliko tehnoloških demo projekcija, a s ovim potezom podrške za dva najpopularnija game enignea takvi sadržaji će se još više povećati. Nvidija nije objavila kada bi službeno trebala doći najavljena podrška, no najavili su nekolicinu VR igara koji se razvijaju s tom tehnologijom renderiranja. To su Pool Nation VR, Everest VR, Obduction, Adrift i Raw Data.
Simultana multi-projekcija podržana je na svim Nvidijinim grafičkim karticama serije 10, uključujući i najnoviju GTX 1060 grafičku karticu.