Oba dva development kita dobili su verziju 1.0 i postali su dostupni svim zainteresiranim VR developerima. Sama Nvidija tvrdi kako uključene opcije mogu poboljšati VR performanse i do 50 posto, piše u službenom priopćenju.
Spomenuti SDK-ovi obuhvaćaju set API-a (programsko sučelje aplikacije) koje će pomoći developerima u radu s okruženjem virtualne stvarnosti i uključivanju opcija kao što su VR SLI (GameWorks VR). Ova tehnologija će omogućiti sposobnost da svakom oku dodijeli GPU unutar VR HMD-a.
Jedna od opcija koje će također pomoći u stvaranju u GameWorks VR-u je front buffer rendering, direct mode, context priority i multi-res shading, tehnike koja je uspjela povećati performanse za 50 posto u Unreal engine 4 tech demou Reflections Subway, prema navodima Nvidije.
DesignWorks VR koristi opcije kao što su GPU Affinity, Direct for video, Warp and blend i sinkronizacija, koja se koristi za sprječavanje pucanja slike i iskrivljenosti koja se može dogoditi kod kreiranja desktopa s obuhvaćenim višestrukim GPU-ovima ili klasterima.
Kako bi developeri mogli dobiti pristup ovim SDK-ovima, moraju se registrirati za platformu koju žele. GameWorks VR registraciju možete naći ovdje, dok za DesignWorks VR na ovoj stranici.