Na njoj je Nvidia službeno objavila kako će njihov Gameworks VR biti integriran u Epic Gamesovom Unreal Engineu 4 u sljedećim mjesecima.
To znači da će VR developeri koji koriste Unreal Engine 4 imati mogućnost Multi-Res shadinga te VR SLI poboljšanja performansi. Kompanija vjeruje kako će ova integracija ubrzati i adaptaciju opcija koju Gameworks VR pruža.
Multi-Res shading je dio Gameworksovog VR SDK-a, radi se o tehnici koja renderira sliku u drukčijim rezolucijama, ovisno o fokusu. Zahvaljujući ovoj tehnici, 50 posto su povećane performanse izvođenja u UE4 Reflections Subway demou, izjavila je kompanija.
Opcije poput VR SLI-a omogućuju svakom GPU da upravlja renderiranjem za svako oko. Naveli su još i kako razmišljaju o sustavima s više od instalirana dva GPU-a tako da uključe opciju GPU Affinity.
Iako je rečeno da će biti implementiran u Unreal Engineu 4 u sljedećim mjesecima, kompanija očekuje da će Gameworks VR izaći u verziji 4.11.
U rujnu su u suradnji s Epic Gamesom pokazali "Bullet Train" VR demo, a planiraju i rad na stvaranju dovoljno jakih komponenti za VR, jer on zahtijeva 7 puta veće performanse nego tipično 1080p računalo.
Prognoziraju da će njihova GeForce VR ready računala narasti s pet milijuna danas, na 130 milijuna do 2020, navodi službena stranica Nvidije.
Bullet Train VR demo
Nedavno je i sam Oculus objavio izlaženje svojih Oculus ready računala, a o samoj virtualnoj stvarnosti možete pročitati u opširnoj temi u novom broju Vidija (br.236).