DirectX 12 Ultimate omogućiti će RayTracing na novoj RDNA2 arhitekturi

DirectX 12 Ultimate omogućiti će RayTracing na novoj RDNA2 arhitekturi

DirectX je rasprostranjeniji API za razvoj grafičkog aspekta igara koji gotovo svake godine donosi generalna unaprjeđenja temeljena na razvoju hardvera.

Tako je došlo vrijeme za najnoviju verziju koja izlazi sa Windows Spring updateom, takozvani DirextX 12 Ultimate. Glavna značajka novog updatea je dodavanje najnovije tehnologije u gaming svijetu, a to je real-time RayTracing.

Do sada je RayTracing tehnologija bila ekskluzivna Nvidijinim karticama, no implementacijom u DirectX, svaka kartica koja je naravno dizajnirana da ga podrži će imati pristup toj tehnologiji.

 

U isto vrijeme kruže priče o novim konzolama, kako sa Micorosftove, tako i sa Sonyjeve strane, a glavni feature također je RayTracing. Sve to omogućuje AMD-ova nova RDNA2 arhitektura.

RDNA2 biti će implementiran u obje nove konzole, kao i u novim grafičkim karticama za koje AMD najavljuje da izlaze u 2020.

 

AMDRDNA2DXRBlogImage

Točan datum izlaska novog proljetnog updatea za Windowse 10 nije poznat, već se samo spominje prva polovica ove godine. Naravno, jednom kada DirectX 12 Ultimate bude u divljini, morati ćemo pričekati još neko vrijeme s obzirom na vrijeme razvoja igara.

Nadamo se da će prvi naslovi biti izbačeni već u ovoj godini, no prava najezda RayTracing igara ipak se očekuje u narednim godinama.

 

Ocijeni sadržaj
(0 glasova)

// možda će vas zanimati

Newsletter prijava


Kako izgleda naš posljednji newsletter pogledajte na ovom linku.

Copyright © by: VIDI-TO d.o.o. Sva prava pridržana.