AMD kaže da je Vega najveće unaprjeđenje u njegovoj grafici u posljednjih 5 godina. "Redizajnirani geometrijski engine u Vega GPU-ima obećava puno više performanse". navodi AMD-ov Scott Wasson. "Sada ima mogućnost procesiranja više od dvostruko poligona po taktu u odnosu na prošlu generaciju".
AMD posebno izdvaja Vegin High Bandwidth Cache i High Bandwidth Controller koji prema njihovim riječima "probijaju granice u domeni memorije grafičkih kartica". U običnim GPU-ima developeri moraju sve podatke potrebne za renderiranje ubaciti u frame buffer, što znači da se svi poligoni, shaderi i teksture trebaju ugurati u VRAM vaše grafičke kartice.
High Bandwidth Cache i High Bandwidth Controller koje donosi Vega omogućuju stream u renderiranje podataka sa sistemske memorije vašeg PC-a, pa čak i SSD-a, što znači da uopće nije potrebno da prolaze kroz frame buffer grafičke kartice.
"Više niste limitirani količinom grafičke memorije na čipu", objašnjava Wasson. "Ona je jedino limitrana količinom memorije ili pohrane koju ste postavili na vaš sustav. Vega arhitektura je u mogućnosti skaliranja do maksimalnih 512 TB kao virtual adress prostora dostupnog grafičkom procesoru.
AMD naziva Vegu arhitekturom s najvećom mogućnošću skaliranja na svijetu.
Kako bi demonstirao moć Vega arhitekture, AMD je prikazao igranje Dooma u 4K razlučivosti pomoću referentne Vega grafičke kartice. Na Ultra postavkama igra je letjela u prosjeku na 70 fps, uz nekoliko padova na 40 fps, kao što možete pogledati u ovom videu.
Ovo nije daleko od performansi GTX Titan X grafike, pa ne čudi što Nvidia čeka dolazak Vege prije nego što lansira GTX 1080 Ti.