Više ne morate imati zvijer da bi koristili Oculus Rift - 5.0 out of 5 based on 1 vote
Više ne morate imati zvijer da bi koristili Oculus Rift

Više ne morate imati zvijer da bi koristili Oculus Rift

Zahvaljujući asinkronoj "spacewarp" tehnologiji, Oculus Rift će raditi i na računalu od 500 dolara.

VR uređaje već neko vrijeme prati stigma kako zahtijevaju "zvijer" od računala da bi korisnik mogao pokretati Vr sadržaje pri razumnom broju sličica u sekundi. Oculus Rift je izvorno minimalno zahtijevao konfiguraciju u rangu procesora Intel Core i5 i grafičke kartice NVIDIA GTX 970. Ako ste imali manje od toga, framerate će opasti, a vi bi mogli posjetiti wc školjku.

Prema najnovijim informacijama, Oculus je smanjio minimalne hardverske zahtjeve, te sada zahtijeva procesor u rangu Intel i3-6100, te grafičku karticu u rangu NVIDIA 960, a sve to zahvaljujući novoj asinkronoj "spacewarp" tehnologiji koja ispravlja framerate.


Brendan Iribe, suosnivač Oculusa je na konferenciji tvrtke, Oculus Connect 3 rekao kako se VR aplikacije "moraju pokretati pri 90 sličica u sekundi, točka." No tvrtka je "smanjila" taj framerate tehnologijom asinkroni spacewarp koja smanjuje latenciju, te ublažiuje vibracije.
 

Kako funkcionira? Kada se spacewarp aktivira, igre se mogu pokretati na 45 sličica u sekundi, nakon čega ubacuje sintetičke sličice između svake nativno generirane sličice, kako bi naočale naposljetku mogle dobiti ukupno 90 sličica u sekundi.

Ocijeni sadržaj
(1 Glasaj)

// možda će vas zanimati

Newsletter prijava


Kako izgleda naš posljednji newsletter pogledajte na ovom linku.

Copyright © by: VIDI-TO d.o.o. Sva prava pridržana.