Veliki hitovi i brojni naslovi na svima dostupnoj platformi, pametnom telefonu, probili su barijeru od 50 milijardi dolara, dok se prema statistikama koje je u svojoj analizi tržišta do 2019. godine objavio Gamingscan, konzole su blizu sa skoro 49 milijardi dok su brojevi za PC nešto skromniji s 35,7 milijardi dolara prihoda. Zanimljivo je da u isto vrijeme većina developera ipak razvija igre za računala, no mogući razlog takvoj statistici je i u veličinama timova koji su potrebni da bi se razvio jedan računalni AAA naslov u odnosu na tim za kvalitetnu mobilnu igru.
Najveći dio zarade stiže iz prodaja unutar igre, čak 40%, dok je značajan i udio prihoda koji stižu kroz video reklame unutar igara. Očekivano, trenutačni lider u prihodima je iOS platforma, međutim očekuje se da bi se to do 2023. godine moglo promijeniti u korist Androida. Igre koje najviše zarađuju, podaci su iz travnja prošle godine, su League of Legends na PC, Mortal Kombat 11 na konzolama i Honour of Kings na mobilnim platformama. Najveće tržište je SAD, gdje Clash of Clans i Fortnite imaju najveći rast.
Ono što je zanimljivo i zapravo potvrđuje dominaciju mobilne ekipe je prokaz najprofitabilnijih tvrtki u kojoj vodi Tencent koja radi spomenuti Clash of Clans. IZVOR: GamingScan
Prema predviđanjima NewZoo koje je koristio GamingScan u analizi, sa 139 milijardi dolara vrijednosti gaming segment bi se 2022 trebao približiti 200 milijardi dolara.