Procurile informacije o specifikacijama za Playstation 4 Neo verziju - 5.0 out of 5 based on 1 vote
Procurile informacije o specifikacijama za Playstation 4 Neo verziju

Procurile informacije o specifikacijama za Playstation 4 Neo verziju

Procurjeli dokument o novoj verziji Playstationa 4 pod kodnim imenom NEO zahvaća i smjernice za developere.

Novi neslužbeni detalji oko nove konzole govore da bi sve PS4 igre koje izlaze u listopadu ove godine ili kasnije trebale podržavati originalni PS4 sustav i novi PS4 NEO sustav. Oni će koegzistirati zajedno na tržištu, imajući isti store, online zajednicu itd.

Dokument navodi kako će nove igre imati 4K podršku za korisnike s UHDTV televizorima, a tu je još i veći i stabilniji frame rate, bolji grafički izgled itd. Po pitanju specifikacija, NEO ima iste "Jaguar" jezgre kao i PS4, no na većoj frekvenciji od 2,1 GHz (naspram 1,6 GHz). GPU će sadržavati 36 Compute Unitsa (jedinica za računanje) na višoj frekvenciji od 911 MHz, dok je original imao 18 CU-a na 800 MHz. Koristi se ista GDDR5 memorija od 8 GB, no s većim bandwidthom (218 GB/s naspram 176). Hard disk ostaje isti. U dokumenti se navodi i strategija kojom se detektira rezolucija televizora i priprema buffer ekrana ovisno o rezoluciji televizora. Sony tako prema dokumentu želi da njihove igre imaju brži i stabilniji frame rate kod PS4 Nea.

Govorilo se i o strategiji smanjivanja rezolucije display buffera. Neki od developera javili su kako to mora biti reducirano kako bi se zadržao frame rate na NEO verziji. U "debug" načinu, podržane su rezolucije display buffera od 3680 x 2070, 3520 x 1980, 3360 x 1890 i 3200 x 1800. U budućim SDK-ovima taj broj bi trebao narasti. Kompanija podupire developere na eksperimentiranje s checkerboard renderiranjem koju je Ubisoft implementirao s uspjehom u Rainbow Six Siege igri. Naslovi koji bi koristili tehniku mogli bi doći do 2160p rezolucije. Navodi se i kako trenutno rade na tehnikama s nižim troškovima za omogućavanje povećanje rezolucije.

Dokument izgleda službeno, no za sada još nije potvrđena njegova legitimnost.

Ocijeni sadržaj
(1 Glasaj)

Vezani sadržaj:

  • Sony se možda polako prima razvoja Playstationa 5

    Sony već neko vrijeme koristi AMDov poluprilagođen hardver za svoje Playstation konzole, pa nije na odmak pretpostaviti da će tako i nastaviti

  • Procurile specifikacije za OnePlus 5T

    Screenshot s benchmark stranice AnTuTu prikazuje izgledne specifikacije nadolazećeg OnePlus 5T smartfona. 

  • PlayStation broadcasting

    Ako želite emitirati vlastiti TV program putem interneta, a nemate namjeru kupovati skupu opremu, možete se poslužiti PlayStationom 4 s Eye kamerom i besplatnim PlayRoom softverom.  Pogledajte kako izgleda PlayStation televizija na Vidilab način.

  • PlayStation VR

    Vidilabovci su isprobali PlayStation VR headset i nakon opširnog testiranja donose vam dojmove o cjenovno prihvatljivom i zanimljivom gaming iskustvu virtualne stvarnosti.

  • PlayStation 4 Pro

    Sad preuzimaju profesionalci

    Po prvi puta u povijesti dobili smo hardverski upgrade igraće konzole, koja se doduše prodaje kao zasebna konzola, a vlasnici dosadašnjeg modela neće dobiti baš nikakav popust pri kupnji. Stoga, glavno je pitanje, isplati li se? A to smo naravno provjerili testiranjem u Vidilabu.

Newsletter prijava


Kako izgleda naš posljednji newsletter pogledajte na ovom linku.

Copyright © by: VIDI-TO d.o.o. Sva prava pridržana.