Novi nastavak popularne strategije na poteze dobiva pojačanje i od same hardverske kompanije, AMD-a. AMD partnerstvom želi pomoći developerima Firaxisu u iskorištavanju potencijala DirectX 12, uključujući opcije poput API-standardiziranog asinkroniziranog računanja i eksplicitnog multi-adaptera. Ovo će pomoći u tome da Civilization VI koristi postavke koje su miks diskretnih i integriranih GPU-ova, ali i onih sustava s višestrukim GPU-ovima. Ono što je još navedeno je i kako će sadržavati benchmark alat.
Novi Civilization službeno izlazi 21. listopada. Njegov prošli nastavak prodan je u više od osam milijuna primjeraka. Navodi se kako je Firaxis jedan od prvih iskoristio prednosti prethodnog DirectX-a s petom civilizacijom, a koristio je i AMD-ov Mantle u Civilization: Beyond Earth.
Uz to, otkriveno je i kako nova igra Doom na Vulkan API-ju radi značajno brže na AMD-ovim grafičkim karticama. Prošli vikend Bethesda je izdala ažuriranje za Doom kojim se omogućava Vulkan API. Prvi testovi pokazuju kako je na 2560 x 1440 rezoluciji Radeon R9 Fury s Vulkanom bio 25 posto brži nego GeForce GTX 1070 s Vulkanom. Zanimljivo je da je AMD-ova kartica sporija za 15 posto od GTX 1070 u Open GL renderiranju.
Našu temu o Vulkan API-ju možete pročitati ovdje.