Američka kompanija AMD-a ovaj mjesec je predstavila mnogo svojih proizvoda i projekata, kao što su novi procesori A10-7890K, 7870K i Athlon X4 880K, XConnect tehnologija, grafičku karticu Radeon Pro Duo.
Ovom najavom partnerstva tako su sada zauzeli vodeću poziciju u DirectX 12 eri, objavljujući igre i engine koje su optimizirane za njihovu GCN (Graphics Core Next) arhitekturu koja se nalazi u modernim Radeon grafičkim karticama.
DirectX 12 igre optimizirane za Radeon grafiku koje su spomenute u službenom priopćenju su: Ashes of the Singularity (Stardock i Oxide Games), Total War: WARHAMMER (Creative Assembly), Battlezone VR (Rebellion), Deus Ex: Mankind Divided (Eidos-Montréal) i Nitrous Engine (Oxide Games).
Zahtjevni efekti u igrama poput osvjetljenja, umjetne inteligencije i ostalog često trebaju više faza izračunavanja prije nego što se odluči što je spremno za renderiranje, što je zahtijevalo postepenu obradu, tzv. korak po korak. Proces renderiranja vrši se od početka do kraja, te sva kašnjenja na početku stvaraju kašnjenja u budućem procesuiranju, tzv. "bubbles".
Navodi se kako Radeon grafičke kartice s novom arhitekturom ne trebaju slijediti korak po korak takve procese izračunavanja, čime se poboljšava učinkovitost i performanse te se eliminira ili minimizira moguća kašnjenja. U slučaju da postoji rendering "bubble" (balon) kod recimo kompleksnog osvjetljenja, Radeonov GPU će praznine ispuniti s izračunavanjem drugog faktora, kao što je ponašanje umjetne inteligencije.
DirectX 12 API od Microsofta će omogućiti brže performanse, više sličica u sekundi i manju latenciju, i to s hardverom koji je trenutno dostupan. Tako izgleda u teoriji, no u praksi će se vidjeti kad najavljene nove igre izađu.