GDC 2016: Imagination pokazao jake grafičke sposobnosti svoje PowerVR Wizard GPU arhitekture

GDC 2016: Imagination pokazao jake grafičke sposobnosti svoje PowerVR Wizard GPU arhitekture

Kompanija Imagination na GDC eventu prikazala je zadnja grafička dostignuća na polju mobilnog GPU-a.

Kako bi prikazala grafiku na razini konzola koju može pružiti PowerVR Series7XT i Plus varijanta, kompanija je stvorila Dwarf Hall demo u OpenGL ES 3.2 API-ju. Kompanija je izjavila kako ovaj demo demonstrira performanse grafike s fizički baziranim shaderima. U sceni demoa nalaze se mnoge opcije poput dinamičkog osvjetljenja, ekspozicije itd. Sam demo ima, prema riječima kompanije, preko milijun trokuta po frameu u nekim scenama.

Osim ovog demoa, prikazan je i Sunset Vista, koji se bazira na Vulkan grafici i proračunatim cjevovodima za renderiranje. Ova tehnika simulira padanje lišća i vjetra, dok Vulkan dodaje sjene i svjetlosne efekte.

Demo koji prikazuju bazira se na 4.1 verziji PowerVR grafičkog SDK-a, koji je izašao jučer.

Prikazan je i treći demo koji radi na PowerVR Wizard GPU, sposoban omogućiti fotorealističnu kvalitetu slike za gaming konzolne razine i VR aplikacije nove generacije, s do 50 posto bolje potrošnje energije i učinkovitost u odnosu na desktop GPU-ove, navodi službena stranica.

Osim demoa, kompanije ja pokazala i neke nove tehnike renderiranja koje dodatno poboljšavaju grafički izgled.

Nova Specular Reflections tehnika, omogućit će developerima dodavanje ray-traced refleksije u igrama (realističan način renderiranja svjetla, sjena i refleksija tako da se izračuna putanja tisuća ili milijuna svjetlosnih točaka).

Druga tehnika je Percentage Closer Soft Shadows koja stvara meke sjene koje su ovisne o omjeru veličine svjetla, blokiranju i primanju udaljenosti od svjetlosne zrake. Ray tracing engine u Wizard GPU pomaže u renderiranju mekih sjena brže i jednostavnije.

PowerVR at GDC 2016 Vulkan OpenGL ES and ray tracing 5

Imagination tvrdi kako njihova demonstracija renderiranja ray-traced scene apartmana s PowerVR Wizard GPU-om zahtijeva milijarde zraka po sekundi računalnog izvođenja što danas mogu pružiti samo high-end radne stanice s višestrukim GPU-ovima.

PowerVR at GDC 2016 Vulkan OpenGL ES and ray tracing 3 768x432

Objavili su i suradnju s Unity Technologiesom kako bi donijeli PowerVR Ray Tracing tehnologiju u Unity game engine. Jedan od developera koji će koristiti fizičko-bazirano renderiranje je Natural Motion iz Oxforda za svoju CSR Racing 2 igru.

Ocijeni sadržaj
(0 glasova)

Vezani sadržaj:

Newsletter prijava


Kako izgleda naš posljednji newsletter pogledajte na ovom linku.

Copyright © by: VIDI-TO d.o.o. Sva prava pridržana.