Renderirati oči u igrama je nemoguće težak proces - 5.0 out of 5 based on 1 vote
Renderirati oči u igrama je nemoguće težak proces

Renderirati oči u igrama je nemoguće težak proces

Oči na modelima likova u igrama nerijetko uzimamo zdravo za gotovo, no Epic Games kaže kako bi za renderiranje savršeno uvjerljivih očiju u realnom vremenu trebali nezamislivo veliku količinu računalne snage.

Osim što su zaslužni za legendarni Unreal Tournament serijal, glavni posao i primarni izvor profita razvojnog studija Epic Games jest Unreal Engine, set alata namijenjen kreiranju igara.

Da skratimo priču na najbitnije stavke iz ovog interesantnog članka, Brian Karis, grafički programer u studiju Epic Games kaže kako je trenutna snaga računala "stotinu puta, ako ne i nekoliko magnituda" daleko od sposobnosti za renderiranje savršeno uvjerljivog ljudskog oka.

oci 1

Izvor: Epic Games

Glavni problem s renderiranjem očiju naizgled djeluje jednostavno: u pitanju je svjetlost koje pada na oči, te mikrostruktura oka. Mikrostruktura oka je upravo glavni "krivac", jer s današnjim računalima je nemoguće renderirati "stvari koje se događaju unutar mikrostrukture" za potrebe video igara.

U nastavku možete pogledati igru baziranu na Unreal Engineu 4 koja je nekako najbliže dosegla simulaciju oka u realnom vremenu.

 

 

Holivudski studiji imaju luksus potrošiti nekoliko sati na renderiranje jedne sličice za potrebe filma, te mogu koristiti tehniku znanu pod nazivom ray tracing. Ray tracing simulira fiziku interakcije svjetla s objektima u našem fizičkom svijetu. No, igre nažalost nemaju nekoliko sati za renderiranje jedne sličice, obzirom da igrači zahtijevaju 30 do 60 sličica u sekundi kako bi igranje bilo fluidno.

oci 2

Izvor: Epic Games

Naposljetku, izdvojimo i ovaj Karisov citat: "Trebate imati umjetnu inteligenciju za jabučicu oka. AI vam treba kako bi se jabučica oka pomicala u ispravnim brzinama. Čak i ako nećete razgovarati s nekim likom, veliki je izazov čak i postaviti ga u stolac kako bi djelovao poput uvjerljive, pasivne osobe."

Ocijeni sadržaj
(1 Glasaj)

Vezani sadržaj:

  • SUP3R5TROJ 2025: Slaganje konfiguracije

    Sve na svoje mjesto

    Prije nego krene prava gaming akcija, ovdje je prilika da se bolje upoznate sa svojim računalom

  • SUP3R5TROJ 2025: Najbrži gaming stroj u gradu

    VIDI gaming super-konfiguracija

    Moćno, brzo, super opremljeno i... vizualno najatraktivnije dosad! Složili smo najbolju Vidijevu superkonfu za gamere u 2025. godini. Osim najboljih mogućih performansi u igrama i drugim zahtjevnim aplikacijama, naše se računalo izdvaja spektakularnim izgledom s obiljem novogodišnjeg RGB blještavila

  • Vidilab doktor: Prijenosne gaming konzole

    Poštovani doktore,

    Redovito kupujem VIDI časopis i najviše me zanima PC PLAY dio. Volio bih da imate više igara u časopisu.

  • Test: White Shark Firecrest

    Za cjelodnevno igranje

    Jedan od najlakših headsetova za gaming koji smo imali prilike probati nudi solidan zvuk, niz mogućnosti povezivanja, odvojivi mikrofon i, kao što je uvijek slučaj s White Shark uređajima, vrlo pristupačnu cijenu

  • Novogodišnje tech odluke: Igre

    Igre koje čekamo

    Želimo ih ispod jelke već sljedećeg Božića

Newsletter prijava


Kako izgleda naš posljednji newsletter pogledajte na ovom linku.

Copyright © by: VIDI-TO d.o.o. Sva prava pridržana.