Švedska kompanija je najavila na VRLA Expo kako će otvoriti VR igraonicu na proljeće ili ljeto ove godine u Los Angelesu. Na njoj će biti "The Walking Dead" VR igra, dok će ostale igre doći krajem godine. Nije rečeno gdje bi točno trebala biti igraonica, no Starbreezeov CTO Emmanuel Marquez naglasio je kako se radi o prominentnoj lokaciji.
Cilj ovog projekta je još više popularizirati VR i omogućiti isprobavanje VR iskustva svim zainteresiranima. Igraonica će koristiti vlastite kompanijine hardvere, tj. StarVR sustav. Kompanija je najavila da stvaraju vlastiti repertoar igara, ali da su otvoreni i za druge sadržaje koji bi developeri htjeli da se pojave na Project StarCadeu, navodi službeno priopćenje. Nikakvi ostali detalji nisu poznati. Datum premijere, lokacija i ostali detalji bit će objavljeni kasnije. VR igraonice i tematski parkovi sve se više otvaraju diljem svijeta, kao što je London (Ghost Train, HoloBridge Indiegogo kampanja), Melbourne (Zero Latency), Salt Lake City (The Void) itd.
Kompanija je također i partnerski izdavač igara, među kojima se nalazi i hrvatska igra RAID: World War II (o kojoj smo pisali cool priču koju možete pročitati ovdje).
Starbreeze kompanija osim stvaranja igara, stvara i svoj vlastiti VR uređaj, koji se zove StarVR. O temi VR uređaja i tehnologiji bilo je rečeno detaljno u Vidiju br.236 (studeni 2015.).
StarVR HMD s tehničke strane ima dva quad HD panela od 5,5-inča, rezoluciju od 5120x1440 (2560x1440), FOV (Vidno polje) od 210 stupnjeva (što je više od 75 posto ljudskog vidnog polja) i osvježavanje od 60 Hz. Tu je i markerski sustav koji omogućava praćenje pozicije od 360 stupnjeva headseta i perifernih uređaja u virtualnom svijetu, šest stupnjeva slobode u pravom vremenu i IMU i optički senzor za što manju latenciju. Po svemu sudeći, uređaj je još uvijek u fazi prototipa te se ne očekuje pojavljivanje na tržištu u naredne dvije godine. Posjeduje kontrolere s ugrađenim akcelerometrom, žiroskopom i magnetometrom, čiji pokret (tj. QR kod otisak) prati vanjska kamera. Prošle godine su i objavili akviziciju i partnerstvo s InfinitEye i Tobiijem koji radi na rješenju za praćenje pokreta očiju. U usporedbi s konkurentima Riftom i Viveom koji izlaze ove godine, njegov hardver nadmašuje ih u gotovo svemu. Oba imaju rezoluciju od 2160x1200 (1080x1200 po oku) i FOV od 110 stupnjeva. No, imaju i veću brzinu osvježavanja koje iznosi 90 Hz.