Nvidijin DesignWorks VR i Gameworks VR dostupni developerima s verzijom 1.0

Nvidijin DesignWorks VR i Gameworks VR dostupni developerima s verzijom 1.0

Nvidia je službeno objavila kako je beta period njihovog DesignWorks VR i GameWorks VR gotov.

Oba dva development kita dobili su verziju 1.0 i postali su dostupni svim zainteresiranim VR developerima. Sama Nvidija tvrdi kako uključene opcije mogu poboljšati VR performanse i do 50 posto, piše u službenom priopćenju.

Spomenuti SDK-ovi obuhvaćaju set API-a (programsko sučelje aplikacije) koje će pomoći developerima u radu s okruženjem virtualne stvarnosti i uključivanju opcija kao što su VR SLI (GameWorks VR). Ova tehnologija će omogućiti sposobnost da svakom oku dodijeli GPU unutar VR HMD-a.

Jedna od opcija koje će također pomoći u stvaranju u GameWorks VR-u je front buffer rendering, direct mode, context priority i multi-res shading, tehnike koja je uspjela povećati performanse za 50 posto u Unreal engine 4 tech demou Reflections Subway, prema navodima Nvidije.

DesignWorks VR koristi opcije kao što su GPU Affinity, Direct for video, Warp and blend i sinkronizacija, koja se koristi za sprječavanje pucanja slike i iskrivljenosti koja se može dogoditi kod kreiranja desktopa s obuhvaćenim višestrukim GPU-ovima ili klasterima.

Kako bi developeri mogli dobiti pristup ovim SDK-ovima, moraju se registrirati za platformu koju žele. GameWorks VR registraciju možete naći ovdje, dok za DesignWorks VR na ovoj stranici.

Ocijeni sadržaj
(0 glasova)

Newsletter prijava


Kako izgleda naš posljednji newsletter pogledajte na ovom linku.