Odigrali smo cijeli Skyrim VR na Playstation VR -u - Još malo igranja i dojam - 5.0 out of 5 based on 1 vote
Odigrali smo cijeli Skyrim VR na Playstation VR -u - Još malo igranja i dojam

Odigrali smo cijeli Skyrim VR na Playstation VR -u - Još malo igranja i dojam

Odigrali smo pravi, punokrvni RPG u virtualnoj stvarnosti

Skyrim. Sjeverna provincija Tamriela. Domovina Nordova. Mjesto uskrsnuća zmajeva. Jedna od najprodavanijih i najuspješnijih igara svih vremena. Zašto mu se, i šest i pol godina nakon originalnog izlaska vraćamo, pod izlikom da ćemo samo pogledati unaprijeđenu verziju za nove konzole? A zašto ne bismo?

10 optGLEDAJ ME U OČI Modeli i sinkronizacija likova nisu toliko detaljni kao na novim verzijama za PC, PS4 i Xbox One, no daju bolju perspektivu o razlikama između klasa

5. I maljem i štitom
Borba je bliska, intenzivna i vrlo imerzivna. Da, zna biti nezgrapna kao u običnim verzijama, ali kako ste bliži protivnicima u melee okršajima i kako je ciljanje logično intuitivnije u virtualnoj stvarnosti, nezgrapni ili djelomično neprecizni zamasi mačem ovdje vas neće toliko smetati. U VR-u ćete mnogo lakše steći osjećaj za karakteristike pojedinog oružja – brzinu, težinu, zamah, kratki udarac, dugi udarac. S druge strane, borbu otežava kamera, brzina kretanja i sučelje. S vremenom se ipak možete naviknuti na brzo okretanje kamere oko svoje osi i trčanje, no sučelje predstavlja sasvim drugi, u ovom trenutku neprohodan problem s kojim ćete morati naučiti živjeti. I boriti se. Zanimljivo je kako je na običnim verzijama automatski podešena Adept težina izazova (3. od ukupno 6 mogućih), dok je na VR-u postavljen Novice (najlakša razina). Ovo je prilično dobar potez Bethesde jer će vam sigurno trebati određeno vrijeme navikavanja na kameru, brzinu hoda i neintuitivno sučelje.

8 1 optUČITAVANJA IZMEĐU RAZINA u Skyrim VR-u izgledaju plošno poput kino platna, a okružuje ih crnina. Zapravo, ona su najbolji indikator praćenja vašeg headseta



6. Što to imam u džepu?
Sučelje u virtualnoj realnosti nije stvar kozmetike, već bitan dio koji utječe na igrivost. Ironično,navigacija sučeljem u prosječnom CRPG-u često zna biti neprohodan, frustrirajući zadatak. Ako zbog ničeg drugog, onda radi količine predmeta, magija i oružja koje se s vremenom nakupi u nevidljivom ruksaku. Virtualnu realnost nije briga za te izlike. Sučelje mora biti maksimalno intuitivno za korištenje. Sučelje usto mora biti pristupačno i pregledno u svakom trenutku, što ovdje nije slučaj. Sučelje za spremanje pozicija, mijenjanje oružja i magija te korištenje predmeta izgleda isto kao u igri, no različito se ponaša. U početku nisam mislila kako će mi upravo sučelje smetati jer je akcija bila manje intenzivna, no već ulaskom u prvu tamnicu točno sam pretpostavila da će mi zadavati probleme u kasnijim, težim dijelovima igre. Važni indikatori za napredovanje – kompas, mjerač HP-a, MP-a i stamine – nalaze se ispod vašeg originalnog vidokruga. Originalan vidokrug prezentiran je bez HUD-a. Znači, hodate, gledate lijevo-desno, istražujute svijet i pritom nemate nikakve primitivne indikatore koji bi vas izvukli iz potpune imerzije. Međutim, kad se borite, te iste indikatore možete vidjeti tek ako spustite pogled, što s druge strane odgađa pravovremenu reakciju u borbi. U prijevodu, dok vi gledate koliko vam je magije ostalo, protivnik vas udara toljagom po glavi. Sučelje, kamera i vaša trenutna pozicija u prostoru nisu u cijelosti sinkronizirani. Primjerice, ako se igrate na rotirajućem stolcu i okrenete za 45 stupnjeva desno od originalne pozicije, a niste kameru kontrolerom također okrenuli za 45 stupnjeva, pogled u noge vam neće pomoći jer će indikatori biti smješteni na originalnoj poziciji, odnosno 45 stupnjeva lijevo. Izbornik je crn, ali transparentan što znači da neprijatelji doslovno mogu proći kroz nj usred pauze. I da, premjestila sam kameru nekoliko puta za optimalno praćenje (iznad monitora, ispod, ravno, malo nakrivljeno), no ništa mi u potpunosti nije riješilo ovaj problem. Ipak, ne mislim da je u ovom slučaju Sony kriv. Male greške u praćenju nisu velik problem ako igra ima primjereno sučelje. Odgovornost leži na Bethesdi. Jedinu pozitivnu stvar koju možemo istaknuti je reljefna mapa, koja mnogo bolje prikazuje položaj određene lokacije.

9b optSKYRIM u virtualnu stvarnost dolazi bez rezanja sadržaja


7. Je li ovo igra koja će prodati VR?
Od sredine pretprošle godine nagledala sam se svakakvih VR iskustava i igara, uglavnom zapakiranih u jednostavne polusatne seanse. Skyrim VR se ponosno može svrstati među onaj sitni postotak tehnički impresivnih i sadržajem bogatih uradaka. Ovo je punokrvni blockbuster RPG koji vas doslovno stotinu sati može zadržati u svom svijetu. Za VR entuzijaste stvar je jasna – ovo je RPG naslov koji su priželjkivali cijelo vrijeme. Hoće li to biti dovoljno za mainstream korisnike? Ne bih rekla. Povijest pokazuje da gameri preferiraju grafičku ispoliranost nad imerzijom, a dodamo li tome neugodno nuspojave mučnine, uvjerena sam kako će tek mali broj igrača poželjeti uroniti u virtualnu stvarnost isključivo radi ove igre. Skyrim VR pruža zaista novo, originalno iskustvo prolaska kroz šest i pol godina staru igru, koje biste trebali probati ako vam se ukaže prilika, no meni osobno je još uvijek lakše, ljepše i ugodnije tumarati običnom, pancake verzijom.

12 optBLACKREACH Ako ste niste izgubili u običnoj verziji... Budite sigurni da ćete zalutati u VR-u. Šalu na stranu, jedno od najkontroverznijih mjesta u Skyrimu u virtualnoj stvarnosti izgleda podjednako očaravajuće, misteriozno i divlje kao u originalu
(Stranica 3 od 4)
« Prev All Pages Next » (Stranica 3 od 4)
Ocijeni sadržaj
(1 Glasaj)

// možda će vas zanimati

Newsletter prijava


Kako izgleda naš posljednji newsletter pogledajte na ovom linku.

Skeniraj QR Code mobitelom i ponesi ovu stranicu sa sobom

Odigrali smo cijeli Skyrim VR na Playstation VR -u - VidiLAB - QR Code Friendly

Copyright © by: VIDI-TO d.o.o. Sva prava pridržana.