Nvidia radi na VR simulaciji Mount Everesta

Nvidia radi na VR simulaciji Mount Everesta

Nvidia u suradnji sa Sólfar Studiosom i RVX-om razvija najdetaljniju VR simulaciju Mount Everesta.

Svima nam je poznato da mnogi developeri širom svijeta užurbano rade na VR softveru, među kojim se posebno ističu video igre (John Wick, Paranormal Activity itd.), koje bi gaming trebale odvesti na jednu novu razinu.

No osim za potrebe video igara, VR svoju primjenu sve više nalazi i u obliku aplikacija za potrebe prezentacije kulturnih, sportskih i turističkih sadržaja, ali i novinarskih sadržaja (ABC News, New York Times) pa je tako ovih dana na VRX 2015 konferenciji u San Franciscu prikazana demonstracija simulacije Everest VR, koju su posjetitelji toga događanja mogli isprobati pomoću HTC Vive headseta.

Glavni autor ove simulacije, za koju tvrde da predstavlja najdetaljnije i najrealističnije renderirano VR iskustvo za virtualnu posjetu najvišoj planini na Zemlji, je studio Sólfar Studios, koji su osnovala tri veterana iz CCP Gamesa (Eve Online), u suradnji s Nvidijom i tvrtkom RVX.

Treba napomenuti da je RVX jedan od najboljih studija za vizualne efekte i animacije, koji je radio na brojnim hollywoodskim blockbusterima poput Gravitacije i Everesta.

Svi oni udruženi u ovaj projekt, odlučili su dovesti Everest VR na platforme virtualne stvarnosti 2016. godine.

Osim Unreal 4 Enginea, u simulaciji veliku ulogu imaju Nvidijini GPU-i, kako za renderiranje VR-a, tako i za izradu ultra realističnih 3D modela Everesta, koji se temelje na više od 300.000 fotografija himalajske planine, snimljenih u visokoj razlučivosti.

RVX je koristio Nvidia GeForce GTX TITAN X GPU, kako bi iz podatkovne baze podataka kreirao GPU-akcelerirani "3D point oblak" Everesta, na koji je poslije generirao 3D mrežu, te dodao teksture prema zahtjevima real-time VR aplikacije.

Nvidia kaže da je ovo tek početak njezine suradnje sa Sólfarom i RVX-om, jer zajednički rade na tome da naprave VR iskustvo bolje od bilo čega na tržištu, koje će integrirati GameWorksVR, uključujući VR SLI i multirezolucijski shading u finalni proizvod.

Konačni rezultat će biti namijenjen vlasnicima "VR ready PC-a", opremljenih grafičkim čipovima u rasponu od GeForce GTX 970 do GeForce GTX TITAN X u SLI konfiguraciji.

Izvor: Vidi.hr

Ocijeni sadržaj
(0 glasova)

Newsletter prijava


Kako izgleda naš posljednji newsletter pogledajte na ovom linku.